HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup

  • masa pelepasan:2023-12-12 09:08:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:251
  • Penerangan pantas:

    Hungary,Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangk

Kandungan artikel

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik,HungaryPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, silinder minyak dan kapasitas kargo.

HungaryPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

KrachehBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Menyesuaikan silinder minyak.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup menggantikan pompa perlengkapan, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup



[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

produk baruSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal,HungaryPlatform mengangkat tali aluminum, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup



Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

rancanganSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Pastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

HungaryKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius

HungaryMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup memberi anda HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup oleh syarikat kami, perkhidmatan HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup. HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HungaryPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikTaraf hidup, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!